Thursday, January 6, 2011

රොඩ්ඩ අස්කල හැටි..(Rodney's Leaving)

අඩෝ මේ රොඩ්නි උඹව නිසල් මහත්තය අස්කලාද?/ නැත්නම් උඹ අස් වුනාද??

කැන්ටිමට ආ රොඩ්නිගෙන් සගයෙක් ප්‍රශ්න කරයි..

එක හරි දි ග කතාවක්...

උඹලට මතකද මෑන්පවර් එකේ කලින් දීපු 6000හෙ පඩියයි...4000හෙ එලවන්ස් එකයි එකතු කොරල මුලු පඩිය 10,000 කරපු කාලෙ..

ඔන්න ඔය කාලෙ තමා මම නිසල ලඟ වැඩ කලේ..ඒ වෙනකොට එතෙන්ට ඇවිත් මාසයක් විතර..

ඉති න් ඔය වැඩිඋන දවසෙ නිස ල වාහනේට නඟින ගමන් අහනව..හා රොඩ්නි ඔයාලගෙ පඩි වැඩි උනාලු නේද...දැන් ඉතින් 10ක් විතර හම්බ වෙනවනෙ...ඔය මැදෑ...නේද ??/

උඹලට මතකනේ ඕක උනේ දැනට අවුරුදු 2කට විතර කලින්නේ...ඉතින් ඒකාලෙත් මහා ලොකු ගානක් නෙමෙයි රුපියල් 10 දාහ...

මට මූ ගැන මල..මම ඒත් මුකුත් කියන්නෙ නැතුව හුම් කියල නිකම් හිටිය...

පොර ගියා කඩේකට..ගත්තෙ පරිප්පු 200යි ලූනු 250යි අල 500යි..එතකොට අල ලාභයි මගෙ හිතේ...

මම එතකොට වාහෙන හිටියෙ..මිනිහ නිකම් බිස්කට් එකක් ගන්න වාගෙ කාර් එකෙන් බැහැල..ගිහින් අරපොඩි කඩෙන් බඩු ගත්ත..නිසලගෙ ගෙවල් තියෙන්නෙ කැස්බෑවෙනෙ...කැස්බෑවට ගොඩක් මෙහා තැනකින් තමා පොර බඩු ගත්තෙ...මොකද ඕයි,,,

ගෙවල් පැත්තෙන් ගත්තොත් නෝන්ඩිනේ...බඩු ටික අරන් ආව මිනිහ වාහනේට..මමත් කාර් එකේ හිටිය ට කන දාගෙන තමා හිටියෙ..

ඉතින් ආපු ගමන් ඇහුව මහත්තය අල ලාභයි නේද කියල...ඌනු නම් ගනන් මගෙ හිතේ කියලත් කිව්ව මම..

නිසලට තේරුනා මම එයා ගතපු බඩු ටික අහගෙන හිටිය කියල..එතකොටත් ඕයි ඌට ලක්සෙට වඩා පඩි..ඉතින් පොරට නෝන්ඩියි,,

පස්සෙ මම කිව්ව මහත්තයල ඔච්චර අරගෙනත් බඩු ගන්නෙ ඔහොම අපි ඉතින් මේකෙන් මොනව කරන්නද කියල....

ඊට පස්සෙ නිසල කිව්ව ඔය ඊළඟට තියෙන පෙරේර ඇන්ඩ් සන්ස් එක ළඟින් පොඩ්ඩක් නවත්තන්න කියල...

මමත් නැවැත්තුව..ඒ පාර මිනිහ ඒකෙ ඇතුලට ගිහින් මට මාලුපාන් එකකුයි සොසේජස් බන් එකකුයි ගෙනාව..

තව පාර්සලේක අර ලොකු සයිස් බනිස් ගෙඩියක් දමල ගෙනත් දුන්න ලමයින්ට ගිහින් දෙන්න කියල...

ඔන්න තව දවසක් ගියා අර කොටුවෙ තියෙන ලෝක වෙලඳ මධ්‍යස්ථානෙ ට නිසලත් එක්ක ගියා එදා හරි කලබලයක් තිබුනෙ එයාට..

මට කිව්ව වාහනෙටම වෙලා ඉන්න මම ටක් ගාල එනව.තව ටිකකින් මම වැලිකඩ ඉන්න ඕනි.කියල..ඉතින් අර ඕකෙ තියෙන දාර පාක් එකේ වාහනෙ ගහන් මම හිටිය විනාඩි 20ක් විතර මෙයාගෙන් මිස් එකක් එනකල්..ම්හු නෝ කෝල්..ඔය මධ්‍යස්තානෙත් යන්නෙ එන්නෙ මහ විසාල කෑලි නෙ..ඉතින් මම වාහනෙ ලොක් කරල කෑල්ලක් කාරිය බලාගන්න කියල ආව..ඇවිත් ඉතින් ඕකෙ පඩිපෙලවල් තියෙනව..නිකම්ම යන්න...නිකම් යන එකනෙ ඉතින් මම තට්ටු තුන හතරක් නැඟල ටිකක් විස්තර කාරිය බැලුව මේක කොහොමද කිය්ල...හැමදේම ඉන්ගිරිසි..හැමතැනම බාගෙට ඇඳගෙන..ඉතින් ඔහොම තට්ටු හතරක් පහක් නැග්ගයි කියමුකො..මෙන්න කෝල් එක එනව

නිසල බොසා ගෙන්...රොඩ්නි කොහෙද ඉක්මනට එනව දැනටමත් ලේට්...එතකොට මිනිහ කාර් එක ළඟ...

යකෝ කාර් එකට යනවනම් කෝල් එකක් දීල පල...එහෙමත් නෑ..හරි සර් සුටුස් ගාල එනව කියල හොයල හොයල නැග්ග ලිෆ්ට් එකට ..හුටා ඒක උඩට යන එකක් ...ඉතින් ලිෆ්ට් එකේ හිටපු පොරගෙන් අහන් පහලට බැහැල වාහනෙට එනකොට නාට්ටියෙ විනාඩි 5ක් විතර ගිහින්..පොරට ඕසෙට තදවෙලා...ත තමුසෙ රවුං ගහනව මම මෙතන පිච්චෙනව..කොහොමද ඕයි තව විනාඩි 15කින් වැලිකඩට යන්නෙ...

හරි සර් විනාඩි 14න් වැලිකඩ..හැරෙව්ව වාහනෙ...දැම්ම අර ලේක් හවුසිය ඉස්සරහින් මරදානට..දමල හිරගෙදර ඉස්සරහට වැටෙන පාරෙන්..විනාඩි 15 යනකොට වැලිකඩ..ගිය වේගෙට මිනිහ අත් දෙකෙන්ම අර අල්ලන්න තියෙන හැඬල් එක අල්ලගෙන...ටිකක් වාහනේ කපල ඕවටේක් එකක් දානකොට මිනිහ ඇස්දෙක පියා ගන්නව...මමත් ඉතින් දන් නැද්ද බන් බස් වල ටර්න් එකට කොටන්නයි විදින්නයි ඉගෙනගත්තෙ..ඔය නිසල බොසා ල කැමපස්වල හිටපු කාලෙ...


බහිනකොට මිනිහ කියනව..තමුසෙනම් මගේ ෆ්‍රෙශර් එක එක්ක සෙල්ලම් කරනව ඕයි..මේ බලනව මාව ගැහෙන්නත් වාගෙ...


තව දවසක් දෙකක් ගියාම මොකක් හරි බෝම්බ කේස් එකක් නිසා හැමතැනම චෙක් පොයින්ට්...පොරත් එක්ක මම යනව...එකපාර ස්ටොප් බෝඩ් එකක් වැටුන..ඉතින් මගේ ඉස්සරහින් ගිය වාහනේ නැවැත්තුව...මම ඉතින් ටෙලිකොම් බෝඩ් එක තියෙන නිසයි අනික කලින් එක නැවැත්තුව නිසයි..මම ආව ගානක් නැතිව...

නිසලය කුලප්පු වෙලා කියනව..නවත්තනව ඕයි වාහනේ..දැක්කෙ නැද්ද තමුසෙ බෝඩ් එක කියල කිව්ව..එතකොට මිනිහ හිටියෙ ඉස්සරහ සීට් එකේ...


නවත්තනව ඕයි වෙඩිතියයි දැන් මිනිහ වෙවුල වෙවුල කෑ ගහනව...

මම කිව්ව,, සර් හමුදාව වෙඩිතිව්වොත් සර්ගෙ පැත්තට,, කලින් වැදෙන්නෙ මට නෙමෙයි නේ...

ඊට පස්සෙ මිනිහ ඔෆිස් එකට ඇවිත් බහිනකොට කිව්ව..

තමුසෙ හිටියොත් මගේ ෆ්‍රෙශර් කටු පනිනව...තමුසෙ ලබන මාසෙ වෙන තැනක..පස්සෙ වෙන ඩ්‍රයිවර කෙනෙක් අරන් මම මේ දැන් ඉන්න ගෑනි ළඟට දැම්ම...


ඒ මාසෙ ඇතුලෙම...

No comments:

Post a Comment